onsdag, oktober 28, 2009

Looking for someone to trust

Idag har jag programmerat. Jag löste uppgift ett och tillfredsställelsen var lik den man får då man löst ett mattetal på 3 a4-sidor och det är rätt svar. Precis så kändes det när koden inte längre visade fel och programmet kunde köras. Jag blev lycklig!

Igår var jag hos BT, vi åkte och tittade på skor och väskor. Jag övervägde en mycket fin väska men den var inte helt 100% så jag tänker på den till helgen. Det är inte ofta spontan-shoppar-Jenny gör så, men den här gången fick det bli så.

Sedan myste vi och tittade på Family guy och DH. När vi skulle sova lyckades BT få mig att i halvsovande tillstånd lova att gå ut både fredag och lördag, där sprack team; white-life. Men Ström skulle också ta en paus från klubben i helgen. Det är ju trots allt halloween och då måste man göra nått kul. Då var det också 4 år sen, så vi borde gå förbi Alex grav.

Inga kommentarer: