fredag, januari 25, 2008

I just want you close

Idag är jag ledig. Om man ser på min livsstil det senaste halvåret så kan man tänka sig att jag spenderade gårdags-kvällen på ett ganska blött vis med hostmedicin och frisk luft. Så var det dock inte, jag läste lite i min fjolliga bok (som jag verkligen inte kan sluta läsa) och sedan somnade jag i skaplig tid. Imorse tog jag tåget med en enorm resväska, endast innehållande ett par joggingskor, irrade till bussen och kom tillslut fram till Karolinska Sjukhuset. Där stod Alex och väntade, vi utväxlade grejer och han undrade om jag inte möjligtvis stoppat i lite knark i väskan. Ibland undrar jag om min familj läser min blogg och drar crazy slutsatser. Jag fick i alla fall tillbaka min mobil-laddare som jag varit utan i en månads tid. Thank God att pappa har en likadan laddare. På vägen hem igen var jag med om en SL-kontroll, första gången ever.
Klockan kvart i 11 var jag hemma igen och kände mig sjukt hurtig, normalt hade jag knappt gått upp vid den tiden. Sedan dess har jag städat/rensat mitt rum, lagat mat, varit och kollat efter två 40x40 cm kuddar på hemtex utan lycka och handlat vindruvor och saft. Nu ska jag ner och börja tvätta mitt berg, sedan ska jag fika med BT. Fan vad gott jag kommer att sova i natt!
.
Obs, bilden har verkligen ingenting med inlägget att göra men jag tyckte att det var dax att dela med mig lite.

Inga kommentarer: