söndag, januari 20, 2008

The thought of losing you's been hanging round my mind

Jag dricker tills pengarna tar slut. Därför är jag, normalt, smart nog att ta ut pengar som jag får spendera under kvällen. Igår gick jag ut utan cash, började med att betala med kortet och körde på det hela början av kvällen. När vi förfyttade oss passade jag på att ta ut pengar, smart drag. Det blev inte allt för dyrt och jag blev nog lagom rund om fötterna. Förutom mitt självälskande drag förtydligas också min hets till att få andra människor att dricka. Jag kan stå och tjata på BT att hon minnsan MÅSTE beställa någonting i baren, annars klassas jag som alkoholist och det är bättre om någon annan dras med i fallet. Jag är en hemsk människa, jag vet.
Allt som allt jag är stolt och nöjd med gårdagskvällen. Ingenting katastrofalt inträffade och jag hade det roligt. It's getting serious...

Inga kommentarer: