söndag, januari 06, 2008

it's over for me

Gårdagskvällen kan sammanfattas i ovanstående bild. Vin och annat alkoholintag, vilket resulterade i konstig frisyr och okontrollerade fingrar, som hamnar framför linsen av någon märklig anledning. Efter en glittrig start med x-mas cidern och en och annan shot som dels hamnade på min byxa/bordet/mattan och dels brände hela vägen ner i magen begav vi oss utåt. Lite för sent för att få komma in på attraktiva pg (ja folk, känn ironin) så vi hamnade på villan och mitt nyårslöfte sket sig så snart jag kom utanför dörren. Eftersom vi kom sent från mig så kom vi också sent från villan och kom sent in på mp. Klockan var 2 men Linda och jag körde en "what the heck"-kväll och blev insläppta och dansade till kass musik. Av någon anledning lyssnar inte DJ'arna på fulla tjejer som önskar Justin Timberlake, jag blir så besviken men som sagt, vi var inte så kräsna.
Efter att ha ätit en hamburgare på hemvägen, så slöt vi upp med Joel som gick på sömnpiller.
Idag har jag spenderat dagen med att kolla på diverse TV-program och när Linda kom över köpte vi Pizza och klämde 6 avsnitt av Grey's Anatomy, säsong 3.
Nu är det sovdags, jobb 11-20 imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland känns inte din livsstil speciellt hälsosam, men det kanske bara är jag? :)