torsdag, januari 03, 2008

Don't stop, stop the music

Det är när det kommer till det här stadiet jag borde dra mig ur det hela. "Run and never look back" typ. Jag vet inte om jag vill det, jag vet inte vad jag vill. Det är sent och jag är trött, jag vill sova, det kommer troligtvis vara omöjligt eftersom jag sov till klockan 12 imorse. Hur som helst, vi får se vart det leder och döm mig inte bara för att jag smiter, jag är skytte.
De senaste två dagarna har jag varit hemma från jobbet med huvudvärk och halsont. Det har resulterat i mega-slappande och extremt mycket tv-tittande. Mestadels på töntiga serier eller talk-shows. Jag både hatar och älskar Rachel Ray, Ellen är cool och Oprah är amerikansk. Idag väcktes jag först av pappa klockan 7, därefter av väckarklockan halv 9 (sjukanmälningen), sedan av snöplogen vid 9 och tillslut av mig själv klockan 12. Imorgon ska jag dock på jobbet och jag anar att SL är lika kass på vintervädret som alla andra år och får ta ett tåg tidigare för att komma i tid. Nu ska jag mysa lite med min bok och sen ska jag sova.

Inga kommentarer: