fredag, februari 01, 2008

Come as you are, as you were, as I want you to be

Jag har snor ända upp i hjärnan. Det är lite jobbigt. Mest för att jag har fallit tillbaka i nässprayens onda grepp, jag kan inte andas utan den.
Linda läste i någon artikel om hur vanligt och dåligt det var att bli beroende av nässpray. Det spelar inte så stor roll, min näsa vill fungera.
Jag är egentligen lite sugen på att bryta ner min lever ikväll men mina ögon orkar inte så jag bäddar troligtvis ner mig i soffan och svullar chips och tittar på något tråkigt tv-program.
Igår ringde det ett barn till mig, han var dansk och kunde inte läsa. När han skulle säga vad det stod bokstaverade han så att jag fick skriva ner. "A...p...p...l...e...mellemrum...osv" Det var eldprovet i tålamod, jag klarade det. När jag guidat honom till vart han kunde ladda ner itunes halvskrek han överlyckligt "jeg har funnet det!!!" sen slängde han på luren. Jag log resten av dagen, eller i allafall tills jag fick en störd kund som öste hela sitt PMS/brist på sexliv/hunger/sömnbrist över mig.

Inga kommentarer: