lördag, januari 19, 2008

Everything's gonna be alright

Fortfarande vid liv, jag beklagar om skrivandet har varit klent senaste veckan. Eller egentligen senaste året, jag existerar fortfarande så ni behöver inte oroa er. Veckan som gått har varit en riktigt mördar-vecka. Jag har jobbat tre 9 timmars-dagar och slutat 20:00 tre dagar. Det har varit så hårt att jag slocknade 22:40 igår och vaknade 12:40 idag. Fjorton timmars-sömn är underskattat. Jag känner mig som en ny människa.
Igår satt jag och drägglade över nya macbook air, trots bristen på USB-portar och DVD-drive. Jag fick pappa att dräggla också, 28 lax, what the heck!
Idag är det blåsigt och regnar, jag funderar på att stanna inne och städa mitt rum men kommer förmodligen göra någonting helt annat, typ hjälpa BT med matte. Fast hon är troligtvis bakis och trög så det orkar jag inte. Förslag på roligheter någon?

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressant. 28 lax för en dator? Fy!