onsdag, januari 09, 2008

och gå upp och ta en lång promenad

Händelselös dag. Inget nytt att rapportera, jag åt korvstroganoff till lunch. That's about it.
(Utom att jag satt och hjälpe en man i 2 timmar idag, han ville bland annat veta hur man flyttade pilen (ja folk, vi snackar alltså hur man använder trackpaden). Därefter satt vi ca 10 minuter och försökte hitta till "erase" knappen på tangentbordet. "Det är knappen näst överst till höger, över enter. NEJ KLICKA INTE PÅ ENTER!!...Du klickade på enter?... okej, nu måste du använda musen igen för att komma tillbaka till fältet vi stod i...ja pilen, den du flyttar genom att dra fingret. Precis, bra. Då försöker vi hitta rätt knapp igen". Jag har så jävla mycket tålamod.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser att du inte skrivit någonting om min födelsedag. Skall jag tolka det som att du glömt den eller som att du väntar för att sedan överraska mig med en stor present (läs MacBook Pro)?