söndag, december 30, 2007

Kissed me 'til the morning light

Ångesten sveper sig över mig. Idag var det meningen att jag skulle uträtta saker inför morgondagen. Det har jag inte gjort. Istället sov jag till halv två och flyttade mig därefter till soffan för att slö-kolla på något program om vänner. Det var inte mitt fel, jag var inte ens ute igår.
Imorgon kommer jag inte hinna fixa en utstyrsel heller, jag jobbar från 8-17, så jag får improvisera och köra på "man tager vad man haver". Nyårsafton är inte överplanerad iår. Det är troligtvis bra, inga förväntningar och inga besvikelser. Jag kör inte på nyårslöftesgrejen i år heller, jag kommer bara att bryta det och tänka att det hela var en kass idé från början.
2007 blev bra tillslut, ett år med förändringar som tusan. Spontana sådana också, jag har förändrats som person och jag trivs. Stockholm var ett bra initiativ och för första gången på ett bra tag är jag inte helt rastlös i tillvaron. Därmed inte sagt att jag och Linda inte kommer iväg, det ska vi, det blev bara inte under 2007.
Nu ska jag gå och hyra en film åt sjuklingen som håller på att dö av lite halsont, några hus bort. Gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

sup inte ihjäl dig darling.