fredag, augusti 03, 2007

You know I'll try

Det är ju pinsamt hur sällan jag uppdaterar, min blogg förtjänar inte att kallas blogg.
Hur som helst. En vecka kvar på jobbet sen tar jag semester. Den är välförtjänt och ska bli övernajs! Synd för jobbet att det är mail-inflation just nu och att min kollega blir själv i danska kundtjänst.
Troligtvis kommer Linda ner och spenderar en helg dans ma maison. Därefter åker vi tillsammans upp till huvudstaden. Sen är planerna oklara, fick lite nytt krut i brasan idag när Ragna sms'ade oväntade nyheter, men det är nedräkning till årsskiftet. Då smäller det!
Idag fick jag ett mail från en kändis. Jo, jag lovar, en riktig dansk kändis. Han hade varit DJ sedan 1989 och spelade helst '50-'80-talsmusik. Dock hade han trappat ner på senare år, men detta hejdade inte honom från att ge oss tips på hur musikavdelningen ska skötas.
Dessutom skrev en kund och klagade på att hans filmer var defekta, synd bara att han hade beställt pc-spel och fösökte proppa dem i tv:n.
Cheers!

Inga kommentarer: