måndag, augusti 20, 2007

These streets have too many names for me

Ett tag där hatade både min lever och hjärna mig. Helgen har varit oplanerad men riktigt rolig. I fredags jagade jag och Linda Bethina och hennes gäng. Meningen var att vi skulle ansluta men dem drog vidare helatiden. Linda och jag började i alla fall på Villan, det kändes B. Där träffade vi några av Lindas vänner. Sedan drog vi vidare där vi trodde att BT & co skulle befinna sig, men icke. Vi gick in på ett annat ställe och satt ett tag. Därefter ringde Sebbe och Bethina. Båda befann sig på samma ställe. Vi tog tunnelbanan dit. Trevligt trevligt. "Ta en tuggis, nej inte så en bitis, jaaa det är gottis!"
Jag sov ytterst lite den natten eftersom pappis skulle till Linköping, så trevlig som jag är gick jag upp när han skulle dra så jag kunde säga hej.
På lördag-dag var det slappt. Jag och Linda drog och käkade sedan promenerade vi lite. På kvällen var det dock dags igen. Vi lagade mat och fick igång brandvarnaren. London here we come liksom! Därefter gick vi och mötte Joel och Henrik på Emils, vi gick till PG och satt där ett tag. Sen var vi festsugna. Fanns det någon fest? -Nej. Vi gick hem till mig och lekte lite istället. Sen gick vi ner och åt mat, klockan 6. Det borde räknas som frukost?
Igår var det segt. Jag sov till 11 sen ringde telefonen och väckte mig. Jag gick så smårning om till Linda Blanco där Bethina också var. Sedan åkte vi till Bethina, åt, BT övningskörde. Jag dog, och när det blev lite senare tittade vi på sound of music. BT hade inte sett den, jag tvingade henne. Philip tyckte att den var asbra, 10 av 10. Han är söt.

Inga kommentarer: