onsdag, augusti 15, 2007

Snark - ack nej!

Den enda gången jag verkligen känner att "Fan jag borde nog skriva ett blogginlägg" är när klockan är mycket, jag är trött och egentligen borde ligga och sova. Resultatet av kakan är väl att inlägget blir sisådär, jag stavar på danska och allt är en osammanhängande smörja av ord.
I alla fall, jag skriver. Var nöjda.
Sen i torsdags har Linda hälsat på nere i landet där alla talar med gröt i halsen. Det har varit otroligt trevligt. Vi har spelat otroliga mängder Guitar Hero, festat, solat/badat och bara myst.
Dessutom klämde vi in ett biobesök. Vi såg nya Simpsons filmen. Riktigt trevlig, den var som ett förlängt simsonsavsnitt och hade sina höjdpunkter, verkligen.
Familjen har befunnit sig i London och kom hem idag - Linda och jag åkte till Stockholm ca 3 timmar efter att de hade kommit innanför dörren. Lite sorligt för dem men ack vad jag har längtat efter Stockholm.
Kattägare har jag blivit också. Eller, jag vet inte om man kan säga så. Jag har en liten svart kattunge boende i framhjulet på bilen. Varje gång man startar motorn kommer den utflygande och kutar iväg. Verkligen ursöt! Idag vågade den sig runt i trädgården men den är otroligt skygg. Dock har den redan blivit döpt; Hjulle. Hyfsat fyndigt om jag får säga det!

Inga kommentarer: