tisdag, augusti 07, 2007

Absolutely Zero

Snorkorv vräkte jag ur mig när jag skulle kolla reparationsstatusen för min, numera, defekta mobil. Jag lämnade in den i lördags och hade väl räknat med att som inte skulle få iväg den förrän igår. När jag loggade in precis för att kika hur långt den hade kommit såg att min telefon skickats vidare på reparation till ANOVO. Samma företag som vi använder oss av på jobbet för de danska kunderna!!! Jag vet precis hur lång tid det kommer att ta. Mitt fall kommer vara ett av de extrema alltså: minst 4 veckor. Dessutom är risken överväldigande stor att den försvinner på vägen dit, där, eller på vägen tillbaka. Jag har blivit yrkesskadad, jag är nervös.
Egentligen är det sjukt att jag älskar min telefon så högt. Jag grät nästan när jag tappade min gamla men att återgå till den är som att ge bort sin kniv för en träklubba.
Nu har jag tre dagars arbete kvar sen får jag semester. Linda kommer hit på lördag och på tisdag åker vi upp till Stockholm tillsammans.
Med venlig hilsen
Jenny L

Inga kommentarer: