måndag, februari 26, 2007

In a town called Malice

Jag blir ledsen på den människa i min familj som har valt att skruva och trixa med de förinställda radiostationerna i bilen. När jag kört hem farmodern till mina småbröder och var på väg tillbaka igen började jag surfa runt mellan stationerna, precis som vanligt. När jag lyssnat klart på Gwen Stefani's "the sweet escape" skulle jag byta från The Voice till RIX FM, men icke, denna kanal var försvunnen. Istället låg det "danmark p3" på den plats där rix förmodligen brukade ligga, mellan NRJ och The Voice. Detta gör ju naturligtvis att mina misstankar riktas mot Alex, direkt, men jag ska inte konfrontera honom, nej det skulle inte göra saken bättre. Istället ska jag hämnas; genom att ta bort alla danska radiokanalerna och lägga till RIX FM ("bäst musik just nu") på alla platser. MOAHA!

Inga kommentarer: