onsdag, februari 21, 2007

Haleluljah

7th heaven eller 7e himlen, töntprogrammet #1. Under en timme får man uppleva så kallade "normala" familjeproblem som man löser med kärlek och Guds hjälp. Pastor Camden ligger inne med 6 ungar och jag tycker synd om frun som tvingats föda allesammans. Hur som helst, hela serien har spårat ur när alla de tre äldsta barnen väntar tvillingar, det betyder att det kommer födas 6 nya huvudpersoner. När ska dom lägga ner?
.
På jobbet såg jag en tjej som lagt in en beställning på säsong 2 eller snarare under bevakning eftersom den är tillfälligt slut. Är serien verkligen så populär? Jag skrattade inombords men sen insåg jag, vafan jag kollar också på skiten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

inte helt ok! haha

Anonym sa...

dom har sju ungar... haha

Jenny sa...

Vem är den sjunde?