söndag, februari 11, 2007

I don't know why I waste my time

På båda sidorna av min hals sitter det två halsmandlar. Dom kallas så eftersom att dom normalt har storleken av en mandel, ungefär. Mina halsmandlar har nu storleken av en gigant-mandel, eller snarare physalis (ja, det var närmast storleken jag kunde komma). Så mina mandlar borde snarare kallas "halsphysalis". När jag sväljer blir det lite skönt motstånd och jag ser ut som ett murmeldjur med tanke på att halsen, huvudet och nacken inte utgör några konturer. Dessutom har jag lock för öronen. Mamma säger att jag ser hängig ut, jag är fanemig inte hängig. Jag är dödssjuk, vid just fel tidspunkt. Hej, det är veckan innan lov, jag ska ha fysikprov på torsdag, musikredovisning på torsdag och lämna in projektarbetet på fredag och jag ligger inne med halsont och öronlock. Det ska banne mig inte stoppa mig. Jag ska stressa sönder mig själv den här veckan, sen ska jag till danmark på lördag och köpa massa sprit så jag kan dricka mig full varje dag under hela lovet. Fan ta dig, sjukdom!

1 kommentar:

R sa...

du e bara avundsjuk:P