söndag, december 16, 2007

You didn't say you're sorry

Egentligen borde jag sova nu. Jag känner det. Att vara vaken till 4 och gå upp klockan 11 det är inte helt optimalt. Igår fixade Linda och jag oss iordning för att dra in till stan och festa till det. När vi klätt på oss och var redo så orkade vi bara inte. Mat hade vi inte ätit sedan 4 (shit majbritt, haha) så vi körde till Donken klockan 23:55 istället. Verkligen i sista sekunden, Linda fick agera mathållare i bilen. Det var en hel del, vi hade ju svängt förbi Statoil också och handlat andra Vladimir-gödande saker. Åkte förbi sporthallen påvägen hem för att hälsa på Carro, och sen åt vi vår middag i Lindas kök. Klockan halv 1.
Sedan traskade vi över till mig, laddade upp med "Eternal sunshine of the spotless mind", typ 5:e gången för mig men första för Linda, lika bra som alltid. Tillslut kröp vi ner och diskuterade våra livsproblem. De är ganska obefintliga men samtidigt så bra att diskutera. Bethina ringde runt halv 4 och ville att vi skulle komma ner och äta en korv (?), "inte en chans" svarade jag och sen somnade vi.
Nu sitter jag vaken, efter att mamma ringt klockan 11 och påminnt mig om en födelsedag idag. Det är A & A's farmor, jag hade velat äta middag hos henne idag, jag saknar hennes soppa! Linda ligger fortfarande och sover och blir grinig om jag försöker väcka henne, vi borde dock handla julklappar. Jag ska försöka få upp henne inom 5 minuter. Om jag inte skriver inom de nästa 2 veckorna kan ni börja oroa er.

1 kommentar:

Martin sa...

HEJ HEJ SOMMARTIDER