onsdag, december 12, 2007

It's not longer inside of me

Helgen blev som väntat inte helt festfri, inga julklappar inhandlades heller. Istället tittade jag och Linda klart på Greys på fredagen. Lite jobbigt att vi inte har någonting att spendera kvällarna med längre, men snart är det jul. Jag ska göra klart för Johan att säsong 3 är det viktigaste på min önskelista. Mamma tyckte inte det men hon har ingen koll egentligen.
I lördags var det oklart hur kvällen skulle spenderas in i det sista. Det blev dock kalas som vanligt och söndagen sovs bort. Veckan har huvudsakligen varit jobb och sen har kvällarna spenderats hos BT. Idag skulle jag jobbat mellan 9 och 18, dessvärre satt jag med en kund till 18:40. Sjukt segt, men det löste sig i alla fall. Just nu håller mina ögon på att stänga sig själva men det är bra tv-program klockan 22, jag saknar mitt onsdagsmys med greys.
Nej nu har ni fått en liten uppdatering och jag orkar inte skriva mer. Jag lovar att uppdatera oftare inom kort. När jag kommit in i tillvaron lite mer och orkar sitta vid datorn när jag kommer hem från 8 timmars skärm-stirrande. PUSS

Inga kommentarer: