torsdag, december 27, 2007

It's the most wonderful time of the year

Jag kom precis på att avslutet i förra inlägget och mitt skrivuppehåll kunde misstolkas. Julen har kommit och gått. Jag åkte ner till gråa Malmö och hade det mysigt med familjen. Det är väl det enda jag i stort sett saknar med Malmö, det och mina vänner såklart, annars är det bara blåsigt. Konstant motvind som man så fint kan säga.
Idag hade jag en kund från Texas, han hade storhetsvansinne och vägrade tacka mig för hjälpen. "Dra åt skogen, ditt as!" ville jag säga. Istället önskade jag honom en trevlig dag. Inte ens då sa han tack utan sa "okay" med sin breda, gnälliga dialekt. "Hejdå" var han för fin för att säga också. Jag tryckte lite extra hårt på knappen när jag la' på, sen gick jag på lunch.
Efter jobbet gick jag till BT's jobb och satt ut hennes tid. Sen åt vi på mc donalds och var fetton. Jag skulle egentligen ha tränat men hann inte så jag tänkte att jag körde en Qp istället. Antingen eller liksom.

Inga kommentarer: