torsdag, december 06, 2007

Wanna hold him - maybe I'll just sing about it

Veckorna knatar på och jag jobbar mest. När jag får tid sover jag också. Igår somnade jag först framför tv:n vid 7, när pappa kom hem klockan 8 vaknade jag, kollade på room service och gick därefter och la mig. Grymt skönt.
I helgen tänker jag förmodligen (jag kan inte garantera någonting) skippa festandet och göra någonting vettigt. Typ städa mitt rum och handla julklappar, det låter som en utmärkt idée som troligtvis inte kommer att gå vägen men vi får väl se.
Linda stänger på hennes jobb idag så hon slutar inte förrän 8, sen ska jag i alla fall leka med henne, hon vet inte det än men så är det. Imorgon smiter min skarvfyllare från landet på obestämd tid, kul för honom. Jag hade dock inte bangat på att dra på en långsemester till typ kina nu.
Jag är fortfarande trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem ar din skarvfyllare?

Anonym sa...

Låter som en bra idé! Det uppskattas att du tar dig i kragen ibland. En dålig idé var ju att stava idé "idée", men det förlåter man dig kanske för. Se det här som en påminnelse klockan 7:39 på lördag morgon till att göra något vettigt. Puss.