torsdag, november 22, 2007

Will you feel better?

Om 25 minuter kan jag säga att jag är nitton bast. Det är mer än arton men mindre än tjugo. Nitton är egentligen ingen bra ålder, men man är inte lika nybörjare på krogen och det är bara ett år kvar till systemet. Nej, nitton ska nog bli bra.
Igår gjorde vi slutprovet och jag klarade det, nu är jag färdigutbildad och allvaret ska börja på måndag, men först ska jag fylla år och ta mig igenom en helg. Imorgon är det först jobb, äta med familjen och sedan föra hos Bethina för att sedan göra stan. Förhoppningsvis blir det trevligt - jag tvivlar knappast. Nu saknar jag mina kära småbröder, varav den minsta också fyller år imorgon. Congrat's till oss!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! (jag lovar att jag grattade dig forst...eftersom vi ar fore i tiden, via sms. Men jag har inte fatt ngt svar an. kanner mig lite ledsen;()