lördag, november 03, 2007

I'm all about them words

Jag borde skriva en bok. Jag tror det vore bra för mig. Istället för att ha tråkigt på msn och skriva massa skit borde jag klämma till med en riktigt kanon-bra bok. Jag har ju författat en förbättring av en del ur bibeln. Det är fantastiskt och jag kan läsa min historia hur många gånger som hellst. Jag är så egoistisk och självgod - Det är äckligt.
Igår ville Bethina att jag skulle med henne ut men jag var slut i huvudet efter en dag av prov och telefonsamtal (jag klarade förövrigt provet) så jag orkade inte. Istället gick jag över till Linda och kollade på avsnitt 3-5 av Grey's. När jag skulle gå hem på natten var det svinkallt och snön vräkte ner. Det var underbart.
Ikväll blir det utgång. Jag är måttligt taggad men det kommer väl, Bethina ska iallafall klä ut sig, det är alltid någonting.

Inga kommentarer: