onsdag, november 14, 2007

It's all for you

Jag lever fortfarande. Lite halvseg med uppdateringarna, jag ber om ursäkt. Veckorna går snabbt som tusan. I måndags lekte jag med Linda efter jobbet, vi åt bullar och kollade på CSI. Igår träffade jag Bethina direkt efter jobbet och åt med henne, därefter var det desperate och Edie dog inte, jag må vara elak men jag blev lite besviken. Hon förstör bara för alla - och därmed är min töntkvot fylld, för att jag faktiskt bryr mig.
Idag har vi mest spelat marble blast, ett helt underbart spel och nu har jag precis kommit hem och ätit. Jag sitter och väntar på att mamma ska ringa upp. Hon har fått något kontrakt med cancerfonden och ska fira med champagne. Det låter trevligt för henne. Ikväll är det dubbelavsnitt av Grey's Anatomy. Jag hoppas verkligen inte att det är säsongsavslutning.

Inga kommentarer: