lördag, november 10, 2007

Every now and then I fall apart

Det ligger snö på marken. Ett tunt lager och marken lyser igenom, men ändå snö. Jag gillar snö så länge det inte är slask och försvinner efter ett par dagar.
Klockan kvart i nio imorse tyckte grannarna under att det var en jätte bra tid att borra. Jag fick panik och ville hoppa i golvet. Efter tjugo minuters intensivt borrande slutade det och jag bestämde mig för att älska min kudde lite till. Igår skrev jag veckoprov 2. Det gick bra och sen svarade jag i telefonen resten av dagen. Det gick också bra - Jag kände mig duktigt som tusan. På kvällen kom Linda över och vi började på box 2. Hon är så fast i serien nu, jag har lyckats. Mina fredagar har taggats ner de senaste två veckorna, jag är så sjukt trött efter jobbet. Igår somnade jag mitt i Grey's och vaknade av att Linda hånade mig. Sen ringde BT och kollade om vi skulle komma till där hon var. Nja, tvek på det alltså. Nu ska jag ladda med lite frukost.

Inga kommentarer: