fredag, september 30, 2005

"Och det var Pollenchock och stjärnfall över staden..."

Imorse fick jag en chock när väckarklockan ringde. Jag trodde att det var natt och att jag just hade somnat.

Idag vet jag inte ens vad jag gjort. Det känns som jag bara lodat runt hela jävla dagen och inte gjort någonting vettigt alls.
I och försig hade vi biologiprov som var lätt och lyssnade på nån tant som pratade om kunsumenternas rättigheter på rättskunskapen men annars har det varit lugnt.

När jag kom hem runt halv fem startade jag datorn och fasnade. Sen var det meningen att jag skulle träna klockan 7 men regnet öste ner, verkligen öste! Liksom, jag hade lika gärna kunnat simma till friskis som att cykla! SÅ ILLA VAR DET! Sen började jag plugga engelska glosor. Jobbigt och tråkigt. Ut och sprang en runda. Riktigt sönt faktiskt. Sen in, duscha, titta på scrubs och mer glosor. Nu har jag fasnat här och spyr på hur tråkig bloggen blev idag.

/J

Inga kommentarer: