måndag, september 26, 2005


Nu har jag spenderat 10 minuter med att av och till kuta runt i mitt rum efter en äcklig-gigant-fluga som surrar ungefär som ett jetplan gärna precis över mitt huvud och nu även om jag får ut den så kommer den tillbaka när jag har en miniliten springa öppen! Kankse för att mitt rum är det ända på övervåningen som har lampan tänd.


Det blev ingen bio igår trotsallt. Vi hamnade hemma hos Emil och tittade på Kalle & chokladfabriken. Väldigt bra film om jag får säga det själv. Även om Depp var ganska lik Cher. ;)
Vi såg även nån film med Adam Sandler som jag inte kommer på namnet till just nu. Nelly (yo man) var också med. Massa reklam för Mc Donalds likså.

Dagen idag startade med träning klockan 11. Chockerande av mig va? Det är min nya livsstil. :)
Sen hem och plugg. Massa plugg idag. Biologiprov på tisdag. Jag är sjukt nervös. Känner verkligen hur hela betyget hänger på min prestation men samtidigt orkar jag inte plugga hur mycket som helst. Jag kan ingenting annat än frukta v.41 då vi har rättskunskap- OCH fysikprov samma vecka.

Nej gott folk. Nu ska jag återgå till att vara social på msn, jaga flugor och titta på de sjukt begåvade barnen på tv.

Later...

Inga kommentarer: