onsdag, september 28, 2005

Imorse vaknade jag med biologiboken under kudden. Jag känner att hela biologiskitet gick för långt. Fast det gick nog bra. Klassen råpluggade på lunchen i biblioteket.
Lunchen var förövrigt händelserik. Eftersom jag glömt mitt matkort (inte helt ovanligt) fick jag inte komma in i matsalen?! Det har däremot aldrig hänt.
Det blev till att knalla till falafelmannen. Skitlång kö eftersom halva Petri glömt matkorten. Väl när vi fått FALAFLARNA! :D så blev jag terrad av en geting. Alltid jag!
Efter vi ätit följde vi Malin till sjuksyster. Hon hade fått några mysko utslag på benen. Mathilda kom glatt med förlaget att det var böldpest och Lisa trodde stenhårt på amputering.
Det visade sig vara Rosbält eller någonting sådant. Malin får knapra pencilin ett tag nu. Stackare.

Bilogiprovet var...svårt men ändå inte. Vi får se när vi får tillbaka det.

Hela vägen hem terrade Sven mig om att jag måste lära mig göra kaffe i kaffemaskinen. Ah, jävla tjatmoster man kan vara! :P Jag svarade;
"Okej Sven, en vacker dag."
Vi får se hur det blir med den saken.

Runt 7 kom Lisa. Vi drog ut och joggade. Gick ut stenhårt. Hela vägen till Bo01! Körde stenhårda armhävningar och situps. Lisa visade även sin vighet!
Allsång tillbaka med Michael Jackson moves, Lisa tyckte att fladdermöss är lika svalor och nästa år blir det lätt Idol! För hela slanten ;)

/J

Inga kommentarer: