måndag, maj 03, 2010

So easy when you show me the truth

Hemkommen från skåneresan. Den har varit kanon. Åkte torsdags morse och spenderade dagen med familjen. Tidigt fredag morgon åkte jag till Lund för sillafrukost med storebror och hans vänner. När regnet gett upp gick vi ner till parken och försökte hitta en plats. Det var helt stört mycket människor, men vi lyckades. Jag mötte upp Ladder och en annan från min skola. Därefter träffade jag gamla Malmö-kompisarna. Det var riktigt kul. 

Lördagen var Köpenhamn och bröllop, jättefint och actionfyllt med hjärt och lung-räddning. 

Annars har jag mest vilat upp mig och umgåtts med familjen. 

Igår träffade jag BT när jag kommit hem. Vi kollade på humorgalan och två senaste avsnitten VD, så nu är jag ikapp på alla plan tror jag.
Borde börja plugga nu.

Inga kommentarer: