måndag, maj 17, 2010

All your lies weren't enough to keep me here

Jahopp, livet liksom snabbspolar fram och på ett kick har det gått från vinter till sommar. Jag stormtrivs med 20 grader och sol. Det påverkar dock negativt då jag ska ha en hemtenta klar till på fredag, fast å andra sidan kan jag sitta ute i solen på baksidan och skriva. Måste börja färglägga skissen idag och skriva in citatet;
"Love is not love that alters when alteration it finds"

Det blir nog bra med hemtentan tillslut. 

Långhelgen som gått har varit full med festligheter. Tisdagen var snaps, onsdag var försfest i barkarby - övervägning om studentskiva - collage, torsdag var sömn och återhämtning samt laddande inför redovisning. Fredagen öppnades med redovisning och därefter åkte jag till BT och började festligheterna, därefter begav vi oss till viksjö för mer vin och spel och tillslut hamnade vi på Emils. Jag var glad i hatten så lördag-dag var en trött period i mitt liv. Ingen njutning av solen alls utan fick pina oss till systemet innan kl 15. På kvällen var vi hos LB och därefter körde vi en liten jakan-utgång som sög men vi träffade trevligt folk så det var helt okej ändå.

Idag har jag varit i skolan och därefter suttit i solen och läst en halv bok som inte hade med skolan att göra.

Inga kommentarer: