måndag, maj 17, 2010

Dance forever, forever

Jag vet inte hur det här gick till. Jag övervägde att gå och lägga mig klockan 21:30 men ändå är jag vaken nu. Det är som att min hjärna har bestämt sig att den inte tänker somna innan klockan 24 och då är det lika bra att sysselsätta sig med meningslösheter. 
Jag är varm på armarna och bröstet, det kliar. Efter två ynka timmar i solen idag blev jag röd som en dansk pölse. Trots det ska jag sola imorgon (om vädret tillåter), min hals och rygg är vit pga positionen jag satt i. 

Förövrigt drömde jag på danska i natt och lider av smärtor i bröstet igen, förmodligen pga stress, jag som försöker ta det så lugnt. Idag när mamma ringde höll jag på att börja gråta, egentligen utan anledning, men hon tjatade om mitt schema och hur jag måste planera sommaren och jag känner bara att jag orkar inte. Fick iväg ett mail till min chef om tider för sommarjobb i alla fall, borde börja kolla efter biljetter ner till Malmö för att kunna vara där i juni till diverse födelsedagar men det får bli en annan dag. 

Nu ska jag lyssna på skönsång i iPoden och somna gott, imorgon blir det till att börja skriva på KV-arbetet.

God natt!

Inga kommentarer: