tisdag, maj 25, 2010

Kind of turn themselves into blades

Jag har sexigt hes röst just nu. Det blir så när jag går i skolan en hel dag med pollenallergi och pratar för mycket. Dagen har inte varit speciellt produktiv, fixade lite med en hemsida till grupparbetet och skrev en beskrivning till denna. Annars var det inte så mycket mer. Kollade lite i Kista efter skolan med PJ. Köpte ett linne och en ögonbrynspenna eftersom min gamla krympt till en obefintlig storlek och fastnat i korken och kan inte komma ut (jag stod och grävde med pincett i morse men den åkte in snarare än ut). Tänkte springa en vända nu men det regnar så jag är inte så pepp på det längre, kommer krypa ner i sängen och titta på en film istället. Bara för att jag kan. 

Imorgon är det grupparbete igen, sen ska jag nog träffa L efteråt. Jag borde klippa mig och slinga håret igen men jag är fattig och lat. Idag fick jag förvisso CSN och lön men det är inte mycket pengar där inte.

Annars har jag kommit in i en period då jag ritar. Har börjat på en tavla, vi får väl se hur det blir med den.

Inga kommentarer: