fredag, maj 21, 2010

I could really use the wind

Tankarna under 5 km:

Fan, det här går ju bra. Kanske kan köra 6 km om det håller i sig.
Undrar om det är mycket mygg i skogspartiet
Det var inte allt mycket mygg, skönt
Undrar om jag ser trött ut redan, jag känner mig inte trött
Okej, killen ser ut som iprenmannen honom måste jag vinna över
Det går ju bra, jag har inte ont nånstans än och jag är inte trött
Fan vad hungrig jag är, skulle ätit någonting
Undrar vilken låt som kommer efter den här
Hästarna luktar verkligen bajs
Shit, killen hade onaturligt mycket parfym
Okej, nu är djävulsbackarna, kom igen kom igen. Stanna inte!
Mesar som springer på andra hållet för att slippa.
Ahhh ny backe, nu dör jag, mindre steg, inte stanna, inte stanna
Såg jag en orm?
Varför sprang jag så snabbt i början?
2 backar kvar nu, kom igen, ANDAS!
Fan nu spänner det i vaden, hoppas inte axeln börjar krampa.
Det är sista, stanna inte stanna inte stanna inte
Åh fy fan, nu är det nerför. Undrar om det tränar rumpan?
Rakt på nu.
Nu känns det ju bra igen, ska jag ta en km extra?
Oj, han mötte jag innan, jag kan inte korta av vägen här, vad ska han tro?
Äsch, om jag spurtar lite extra blir det bra
Snabbt nu snabbt nu, snart framme
Åh fy fan!

Inga kommentarer: