torsdag, september 10, 2009

Won't someone stop this train?

Idag hade jag ingen föreläsning men var likväl i skolan och gjorde det förbannade grupparbetet, men det börjar ta sig nu. Imorgon blir vi klara och kan lämna in. Vi slipper alltså göra det i helgen. På lördag ska jag jobba, det blir ansträngande. Ska vara där redan 9 för att kolla igenom alla 2000 mail som jag lär ha fått och för att göra all training. Bra att jag fick veta att min dator crashade idag också. TUR att jag överförde alla viktiga saker till servern innan jag gick därifrån förra månaden.
Helt sjukt att jag gått i skolan så länge nu. Det känns på ett sätt som jag just börjat men på ett annat som jag varit där i ett halvår, det är kul.

Ja, nu är typ alla tjejerna singlar igen. På lördag efter jobbet blir det nog fest. Jag festar bort mina bekymmer, ibland är det effektivt ibland inte.
Linda och jag är estetiska

Inga kommentarer: