måndag, september 14, 2009

Disco infernal

Jag borde pluggat idag, det har jag inte gjort. Istället har jag sovit, ätit sallad, sprungit och kollat på tv. Jag har dessutom återfunnit mina kära skor som jag trodde var försvunna.
Imorgon har jag seminarium klockan 10. Vi ska mötas i skolan 9 och förbereda oss. Jag vet inte hur men så ska det tydligen vara. Det betyder att jag måste upp svintidigt.

I helgen har jag gjort lite av varje. Fredagen var lugn, skulle gått på bio men blev bara hemma och tog det lugnt istället. På lördagen jobbade jag sen bar det hem till Linda för att äta och köra lite förfest, sen vidare till andra Linda och mer förfest och mer folk. Sen körde vi, inte helt oväntat, en MP. Det var kul. Bättre än vanligt. Skönt.

Nästa helg blir det nog lugnt...Måste plugga inför tentan men jag ska aldrig säga aldrig.

Puss

Inga kommentarer: