tisdag, september 22, 2009

I can see clearly now the rain has gone

Idag har jag träffat Mammi, hon kom till Stockholm vid halv 10 imorse så jag var uppe tidigt och mötte henne. Vi åt brunch och umgicks. En liten vända med att kolla på skor hann vi också. Jag längtar efter pengar nu. Fy fan för att inte få jobb-lön längre.

Efteråt åkte jag till skolan och fixade med ett grupparbete som vi fick pilla ännu mer i efter seminariet eftersom vi missat halva poängen med arbetet. Word 2007 är förövrigt sämst i världen! Vi försökte få sidnumrena att lägga sig från sida 3, detta var tydligen krångligare än att få fred på jorden. Efter mycket googlande och youtubande hittade vi en, jävlig omständig, lösning!
Klockan 19 var vi klara i alla fall och jag kunde åka hem och äta middag.

Nu sitter jag här med kramp i bröstet och laddar inför 3 dagars intensivplugg och isolering. På lördag ska jag fan fira, söndag är i alla fall helt ledig!
En spännis-bild för att liva upp i massa text.

Inga kommentarer: