lördag, september 19, 2009

Now they bring you back into my life again

Idag gjorde vi prototyping i skolan. Det var kreativt och kul, dagen gick ganska fort. Efteråt var tanken att jag skulle sitta i skolan och plugga, jo tjena.
Sedan åkte jag i alla fall in till stan för att käka middag och mysa på bio. Vi såg Flickan som lekte med elden, bra film. Inte riktigt lika bra som ettan men fortfarande väldigt sevärd. Obehaglig på sina ställen och jag drog upp halsduken över ögonen och höll för öronen. Nej som sagt, en riktigt myspys kväll.

Imorgon ska jag börja dagen med att springa sen blir det plugg plugg plugg. På kvällen ska jag till Linda för att käka och sen blir det nog utgång. Jag vet att jag inte borde men jag ska ändå plugga på söndagen, det finns liksom inget val.

God natt!

Inga kommentarer: