torsdag, september 17, 2009

How bout me enjoying the moment for once

Idag kollade jag på idol. Jag ville se när Daniel från skilda världar var med. Hur länge var han med? - Typ 2 sekunder. Jag blev sjukt besviken. Hur som helst. En kille som sjöng körde en låt som jag visste att jag älskade men kunde inte komma på vem som gjort originalet eftersom han gjort om den. Efter allas våran vän - google - konstaterade jag att det var Paolo Nutini, jag skäms. Hur fasiken kunde jag inte veta det.

Imorse gick jag upp svintidigt, ögonen kollade typ i kors och jag kände mig som ett vrak. Jag pallrade dock iväg mig själv till skolan och var där som avtalat klockan 9. Sen körde vi brainstorming i ett jävla tag men det blev nog bra tillslut, vår lilla idée. Imorgon ska vi göra en prototyp av systemet och testa det på personer. Ska bli intressant.
Efter skolan blir det middag och bio, myspys. Ska se Flickan som lekte med elden. Såg första på bio också och den var lite obehaglig men bra så ska bli spännande att se den här. Middag vet jag ännu inte vart det blir men det får vi väl se.

Det är skönt att veta att livet går vidare, mer och mer för varje dag.

Inga kommentarer: