måndag, september 29, 2008

When you need a friend

Jag var rätt kass på bowlingen men jag hade faktiskt en jävligt bra förklaring. På väg hem från jobbet i fredags stressade jag lite. Precis när jag kommer till Karlbergs station så hör jag att tåget plingar in och jag kutar. Ena spärren står uppe, ovanligt länge, så jag tänker att det är säkert fel på den och satsar jag så hinner jag tåget. Det hade ju gått mycket snabbare än att plocka fram busskortet och gå genom en annan spärr. Precis när jag kutat fram till den plats där dörrarna går ihop bestämmer sig spärren för att slå igen. Med mina ben och höfter mitt imellan dem. Smärta!Annars var det en rätt lugn helg. Joels syster och hennes kille var på besök. Igår spenderade vi hela dagen under täcket och kollade på vänner-boxen. Nu sitter jag och väntar på att Joel ska komma hem och mysa med mig.



I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow and despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand

Inga kommentarer: