tisdag, september 16, 2008

What do you think about me

Ibland blir jag så trött på jobbet, se samtalet nedan;

"Hej, jag har precis köpt en Azer och känner inte igen vissa filer så jag är rädd att jag ska få virus, kan du hjälpa mig?"
"Vad var det för en dator sa du?"
"En Azer och nu är jag rädd för att få virus"
"Du är medveten om att du har ringt till Apple?"
"Hmm, ja?"
"Vi har ingen support på Azer-datorer"
"Okej, vad ska jag göra då?"
"Om du har Windows kan du ju ringa Microsoft..."

Vad i all värden tänkte hon med?

I alla fall, igår var jag på yoga och idag har jag träningsvärk i varje muskel som finns i ryggen. Det är rätt skönt.
Nu är jag hemma hos Joel och hittar ingen mat så jag ska gå ner till pizzerian och köpa mig en sallad. För att väga upp nyttigheten ska jag gå till godismonstret och köpa mig en godispåse också. Sen ska jag ha myskväll med mig själv tills Joel kommer hem tjugo över elva.

PUSS

Inga kommentarer: