onsdag, september 17, 2008

it feels like all my fire is gone

Livet är tråkigt med en ipod utan batterier. I alla fall när man ska transportera sig mellan hemmet och jobbet. En av sträckorna kan jag överleva men glömsk som jag är gick jag hela dagen utan att ladda ipoden på jobbet heller, jag blir så trött. Hela hemvägen skrev jag en bok i huvudet istället. Den sög. Föresten så har min externa laddare som jag köpt på teknikmagasinet lagt av. Den är tillverkad av jag vet inte vad men jag kanske skulle ringa till Apple, det är ju trots allt till min ipod jag använder den... Så resonerar mina kunder, inte jag. Jag skiter i det istället eftersom jag inte har någon ork att reklamera en laddare som är köpt för 2 år sedan och kostade runt 200 spänn. Well well, halva veckan har gått och resten innan helg kör jag på vilja. Imorgon tänker jag träna efter jobbet.
På tal om helg har ni inte fått höra hur jag spenderar mina helger på länge. Dom är oftast kanon faktiskt. I fredags var jag hemma och myste med Joel, vi hyrde film och gosade. I lördags var jag och shoppade med Linda. På kvällen var det utgång, först på nått ställe vid Centralen som jag har glömt namnet på och sen fick jag ett ryck och åkte till MP helt själv. Jag visste i och för sig att BT och Joel var där men själva resan dit vinglade jag själv. Jag är glad att jag överlevde. Söndagen tillbringades med Vänner-boxen och återhämtning. Ja ni ser, jag har fullt upp.
Nu mina kära är det dags att tänka på refrängen.

Inga kommentarer: