lördag, februari 02, 2008

To the inside of you

Jag sitter fortfarande i pyjamas. Det är inte helt OK men jag känner att jag har förtjänat det. Hellst skulle jag ha hävt i mig 3 glas vin redan men det blir nog inget alkoholintag idag heller. Det är jobbigt, jag vill så gärna. Jag satt precis och planerade en plan; hur jag skulle få tag på vin. Jag har ingenting hemma, jag är inte 20, min pappa är inte hemma och jag vet inte om jag vågar ringa och utnyttja någon. Dessutom har jag ingen som vill festa idag, det är bara tragiskt om jag sitter och hinkar själv...Nej, jag får helt enkelt gå till PG innan någon kommer dit och hälla i mig så jag står mig hela kvällen.
Eller så hamnar jag hos Bethina och tittar på film.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är patetisk, Jenny. :) Du borde skaffa dig en hobby, typ fixa ett piano! Och förresten fyller jag 20 om en dryg månad så då ska jag köpa massa sprit och stå utanför din dörr och supa. Och så blir din pappa arg på mig, men då säger jag att det var du som sa till mig att göra det så då blir han arg på dig. Men självklart så nekar du, så då tror han på dig. Men då ser jag ut som en liten kattunge så då tror han på mig och så får jag en ny dator av honom och inte du.
I alla fall, det låter som om du lever ett gott liv.
Idag är det fettisdag!