lördag, maj 06, 2006

Så har det blivit pollenchock också. Överlever på en medicin som inte funkar. Mamma kom hem med en ny igår som faktiskt hjälper. Vädret är på topp. Solen sken hela dagen igår och vi spenderade större delen av dagen liggandes i solen ute på skolgården. Efter skolan drog vi till stan. Blev inget handlande på grund av en ÖVERLÅNG kö. Hittade dock ett par snygga skor jag måste köpa. Malin kommentar: "Dom är så...Jennyiga". En evig jakt efter nya brillor nu också. Efter två timmars glassande i solen i stan drog vi till Västrahamnen (Saras kvarter) och satte oss och grillade. Myspys. Brännboll spelades också. Det var rena rama gladiatorerna när man skulle kuta mellan konerna. Malin skrek att hon var AMBER och gjorde hennes övercoola tecken. HAHA. Jag var ELEKTRA, bara för att... Jepps, Lisa utsågs till ATLAS: den stora, starka skåningen. Hahah. Sen tappade Amber sitt örhänge, så vi la oss alla på marken och kröp runt. Vi hittade det faktiskt. När solen gått ner och vi slutat röra på oss blev det kallt. Så vi gick upp till Sara och kollade på "Hundtricket": "Vad är PROBLEMET?" Haha. Jävligt rolig film.
.
Idag är det konstigt väder. Solen skiner men det är ett enda vitt stort moln på himlen. Lisa jobbar i kiosken fram till halv 4 idag, sen jobbar Malin. Så jag får mig nog en glass idag på Cellos. Yeah, då vet man att det är sommar påväg påriktigt.
.
Idag kommer jag gå runt och sjunga: Sister Hazel-all for you. Precis som alla andra dagar i veckan som gått.
.
/J

Inga kommentarer: