söndag, maj 07, 2006

Det roligaste som hände igår var nästan när Malin berättade att Emil, Kristofer, Gusten och han andra som ingen känner (haha) hade fiskat på ön! Jag minns inte om det var i den här bloggen eller någon annanstans jag hånade folket som fiskar på ön. Att stå där och bara kasta fram och tillbaka med alla gamla gubbar. Jag ser inte det roliga i det. Tydligen hade de fått fisk också men den kunde man inte äta så som hade kastat tillbaka den. Jaha? Ja, vissa människor har väl en annan syn på vad som är roligt här i livet. Haha.
.
Jag har nästan precis vaknat. Sitter och kollar i en tidning jag fick på Morgan i Paris. Förstår något enstaka ord här och där haha, hade känts smått meningslöst om det inte vore för bilderna.
.
Solen skiner fortfarande. Hoppas att det håller i sig. Tänkte ta med mig tidningen ut i trädgården nu och alla biologipapperna som vi har prov på på torsdag. Jag hittar inte det sista, hoppas på att någon annan har det så jag kan kopiera imorgon.
.
Ciao!

Inga kommentarer: