lördag, maj 27, 2006

Jag har just insett att jag aldrig kommer att kunna hålla tempot i sommar, eftersom jag är helt slut efter en ynka liten helkväll. Jävligt roligt var det faktiskt. Förfest ute i Videdal hos Nalans kompis Sandra. Hon hade en hyperaktiv hund som satte säg när jag sa "sitt". När jag sedan skulle visa dom andra att den löd mig så gjorde den inte det. Jag vet att det var för att den skulle jävlas med mig.
.
Taxi in till slagthuset sen. Snubben som körde skulle köra oss billigare än den vi åkt ut med. Han lyckades faktiskt. På väg in började det att regna. Det var ingenting vi stördes av. Jag snackade med nån snubbe som stod bredvid en som pratade engelska. När sedan han som pratade engelska skulle säga nått till mig fick den första översätta. WTF?! Jag är fan bra på engelska. Japp, jag svarade åtminstånde till honom på engelska. Sen kom vi fram till att han var född 59. Då sa jag "du är fan lika gammal som min mamma." Det tyckte Sara var roligt!
.
När vi kom in hängde vi in jackorna. Skulle sedan hitta poletten man skulle lämna som biljett. Jag (vem annars) kommer fram till att jag har glömt den i jackan. Tillbaka till tjejen i garderoben som blir lite småirriterad. Letar igenom alla fickorna, Malin letar också igenom alla fickorna.
Kommer fram till att den inte ligger i jackan. Jag känner i bakfickorna. "OJSAN, HÄR VAR DEN VISST!" Sen kommer vi in. Riktigt stort. Riktigt kul. Tyvärr åker Nalan och Pilla hem nästan direkt pga illamående.
.
När kvällen lider mot sitt slut tar vi taxin hem och jag kommer fram till att jag har tappat mina nyckar. (ALLTID JAG). Sen inser jag att jag har lagt dom i bakfickan. Jävla backficka.
.
CIAO!

Inga kommentarer: