måndag, mars 03, 2008

That's when we've got it going on

I fredags fick Joel smaka på kladdkakan jag bakade i onsdags, han var full men lovade att komma ihåg att han ätit av den och att den var godast! När vi vaknade i lördags kom han inte ihåg det. Svikare.
I lördags jobbade jag, jag har insett varför orden "jobbigt" och "jobba" hör ihop. Fy fan.
På kvällen gjorde jag världens mest otippade drag och vann på billjard. Jag totalägde alla och vann vadet. Det kändes grymt bra och jag jublade. Linda och jag hade druckit lite vin på pg sen tog vi taxi (ca 200 meter) till emils och mötte upp grabbarna, blev lite runda om fossingarna och vinglade till mp, det var aslängesen vi var där. Inne träffade jag folk jag inte sett på evigheter och sen gick jag raka vägen hem och sov. Fasiken vad nice det var. På söndagen var jag bakis, fast jag var säker på att jag var ung och klarade allt, tydligen inte.
Efter att ha gått till Görveln (Linda och jag citerar alltid ondskan när vi går förbi där), ätit och räknat matte med Bethina kollade vi in Morgan Pålsson-filmen. Jag skrattade, kanske för att den var rolig, men också för att jag var trött.
Idag har jag jobbat hela dagen...ätit och nu ska jag promenera med valrossen. Laterz kanske det blir lite springa, vad vet jag.

Inga kommentarer: