torsdag, mars 20, 2008

We say we trust

Hej alla glada. Jag har varit frånvarande, inte fysiskt, men psykiskt från bloggen. Jag har varit inne och spanat varrannan dag. Precis som att en uppdatering skulle ske av sig själv. Eftersom jag inte skrivit sen 3:e mars och tiden bara har gått och gått har jag känt att nästa inlägg, det ska fan bli en höjdare. Nu har jag gett upp om att få någonting höjdar-aktigt att ske och skriver bara ändå. Mest för att lätta på samvetet.
Det är påsk. Jag ska ut till Tyresö och äta påskmiddag på lördag, imorgon orkar jag inte. Jag ska jobba. Förvisso jobbar jag på lördag också men på söndag, då jävlar ska jag slappa.
Nästa lördag åker jag och Linda till Barcelona i 5 dagar. Det ska bli så jävla skönt, speciellt nu när det har snöat i 4 dygn. Vi ska äta/dricka gott och njuta av att ha jobbat hela jävla vintern. Dessutom ska vi festa som fan. Joel är lite orolig över hur vi ska klara oss. Jag är inte det minsta orolig. Tequila is my friend.
Nej gott folk, nu är det dags att sova...You know you love me, xoxo Jenny-girl

1 kommentar:

Anonym sa...

"Telesnor eller Telebajs det är inte najs"