torsdag, mars 27, 2008

I think the bells inside has finally found you someone else

Jag har halsont och lock för öronen, dessutom producerar slemhinnorna mer slem än någonsin. Jag är förkyld. Lagom såhär till Barcelona-resan, perfekt. För att minimera symptomen har jag varit hemma från jobbet igår och idag. Igår vad jag väldigt oproduktiv, idag å andra sidan har jag redan ritat två uppgifter av tre inför intagningsprovet. Senare ska jag ner och tvätta.
Jag förbannar lägenhet 79! Jag vet inte vilka det är och om jag skulle veta skulle dem för alltid så hatiska blickar varje gång vi möts i trapphuset:
Igår när jag skulle ner och kolla när tvättstugan var ledig hade dem bokat mitt på dagen när jag hade tänkt tvätta. Imorse kutade jag ner klockan 11 för att kolla om det var ledigt, jag bokade aldrig igår eftersom jag inte visste om jag skulle till jobbet eller ej. Då hade lägenhet 79 suddat ut gårdagens bokning och bokat mitt på dagen idag. Fy fan!

Inga kommentarer: