måndag, juni 11, 2007

Vi ses kompis.

Stockholmarna har åkt igen och det känns tomt i mitt rum. Jag hade nästan börjat trivas med att tvingas hoppa på tå mellan madrasserna för att komma fram. Jag hade vant mig vid Ragnas snarkande och pratande i sömnen, men nu är jag ensam. Dagarna har spenderats med att knalla runt i stan, festa, plocka blommor, kolla på Grey's Anatomy (som Teo påstod sig hata men älskade mer än oss andra), fira studenten och bada i poolen.
Christian Antila (AJ!!) och "men vart kommer ölen ifrån...sladden?" var riktiga höjdpunkter. Dessutom fick Teo och Bethina med sig mamma ner i poolen med finkläderna på. Jag vet inte om det var roligt eller om jag skäms. Jag såg ju inte själva dyket men lite båda delarna faktiskt, andra uppskattade det dock.

Idag har jag badat och sovit. Det har varit kanonväder och stackars Artur som brutit armen fick äntligen byta gips så han kunde bada. Jag älskar vår pool!

Inga kommentarer: