måndag, juni 04, 2007

Sjungom studentens lyckliga dar...

Fast sen kan inte jag och Sofia mer så vi sjunger bara den meningen om och om igen. Imorgon tar vi studenten. Det är fullrulle hela dagen med start halv 9. Jag är jättetaggad och lite nervös. Jag sitter i min studentmössa och kollar på bilder från helgen.

I lördags var det bal/lärarmiddag. Det var superkul. Folk jag aldrig sett packade släppte loss som jag vet inte vad och lärarna var uppe och shakeade. Det var som sagt asroligt. Maten var trevlig också, även om man inte kan säga så mycket om desserten.

Troligen världens bästa bild togs på mig också.




Fråga inte...Jag är lätt berusad och har mongofrilla vid det här laget. Dessutom lyckas jag med en mongopose. AHH!




Fast Sofia slår allt. (Punkt på det.)




Inga kommentarer: