torsdag, juni 14, 2007

I brist på annat

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar, C tror jag också.
Vad åt du senast?
Macka
Har du fått någon komplimang idag?
Nej, jag har sovit hittills.
Har du varit med i en rättegång?
Ja, eller särskillt delaktiv var jag väl inte, satt och kollade på.
Är du polare med grannarna?
Mamma är
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, Engelska, Tyska, lite franska och förstår finska.
Senaste piercingen?
Öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I tisdags när jag skjutsade Johan till tåget och sen till donken med Lisa och Malin.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Tyvärr
Har du något husdjur?
Fiskar, om det räknas
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Öh. Nej!
Har du varit på stranden?
Jepp
Minns du dina/din musiklärares namn?
Inte före Musik-Markus. Sen hade jag Hanna.
Hur bra är din syn?
Jag ser asbra på långt håll. Sen ser jag bra övrigt också.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Inte en chans.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Ew
Har du varit utomlands?
Ja
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jacobs
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja
Var är dina syskon just nu?
Nere och spelar Wow. Johan är nog på jobbet.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag satt på toa och låset funkade inte så en hel familj klampade in och skulle på toa. Istället för att vänta utanför skulle du vänta inne med mig. Palla det!
Vem ringde dig senast?
Mamma
Vilken tid gick du upp imorse?
Halv 11
Vad ska du göra i helgen?
Jobba
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Haha den bjuder jag på! ;) puss"
När var du riktigt sjuk senast?
Jag vet faktiskt inte
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Victoria Svensson, sa Ragna. Jag vet inte vem det är.
Vad finns i din bakficka?
Ingenting
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov
Vad är det första du gör på morgonen?
Överväger att somna om
Vad ska du göra efter det här?
Laga lunch

Inga kommentarer: